Subject: FW: Rahula - Saku ´tee
From: "Margus Magus" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Aug 2025 14:54:27 +0300

Tere

Palun see Hannes (Ristov) nimele täitmiseks.

Terv

Margus.

From: Aigar Pruul <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 19, 2025 2:50 PM
To: Margus Magus <[email-masked]>
Subject: Rahula - Saku ´tee

Tere,

Kirjutan seoses elanike pöördumisega Saku valda. Transpordiameti poolt
hallataval Rahula – Saku tee nr. 11345 osas on elenike poolt tulnud
kaebusi, et sellel teel kihutatakse. Peamiselt toimub kihutamine sirgetel
lõikudel, Pärnu maantee poolt esimene Rahula küla lõik kuni kurvini, seal
on mitu maja tee ääres, kus on sõiduteele väljasõidu nähtavus on piiratud
ja kurvi koht,  sealt edasi juba Üksnurme külas sirge lõik ja samuti kurvi
koht kolmas probleemne koht on enne Saku Selverit asula sisene tee kus ka
majad tee ääres.

Teen ettepaneku sõita järgmine nädal koos Saku - Rahula  tee läbi, vaadata
kriitilise pilguga üle kitsas kohad ja lisaks kiirust piiravatele
märkidele  rajada tee kõrgendused kiiruse rahustamiseks nagu on tehtud
uuel Rahula – Saue küla koguja teel.

Vastamiseks palun kasutage lisatud kontakte.

Lugupidamisega:

Aigar Pruul

Tel: +372 5480 0006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]